poniedziałek, 27 września 2010

Happy Birthday A5D!!! {Fabulous kits by Jazzmin, Jofia, Kimla and Lily}

A5D skończyło 2 lata!!!
Z tej okazji projektantki przygotowały genialne mini zestawy oraz urodzinowy sklepowy collab!

Collab A5D "Happy Birthday"
"Happy Birthday" by Jofia Designs
Moja praca:
GSO - thank you so much Iveta Vacikova :*


***********************************
"Soft & Creamy" by Kimla Designs
"Dreams & Memories" by Kimla Designs and her CT :)
Moja praca to RAK dla Wendy i jej ślicznej Loreny:
GSO - thank you so much Helen (dida1357) :*

***********************************
"Happy Birthday" by Lily Designs

"Dreams & Memories" by Kimla Designs and her CT :)
 Moja praca:
GSO - thank you so much Maryse (mumure) :*

***********************************
"Follow your Dreams" by Jazzmin Designs
"Follow your Dreams" Freebie by Jazzmin Designs
Moja praca:

1 komentarz:

etrala pisze...

Jezu ale ty jestes aktywna kobieto ! :)))

i zrobłas prace z mojej mapki wieeeelki buziak :***