piątek, 25 czerwca 2010

"Sweet tweet", "Dreams of smitten" and "Garden of whimsy doodles" by Kasia Designs

Urodzinowe świętowanie na SPD!!!
Kasia Designs zaszalała :D
Stworzyła na tę okazję 3 kapitalne zestawy,
które od dziś można nabyć oczywiście na Shabby Pickle Designs!


Pierwszy z nich to "Sweet tweet" i mój RAK dla wspaniałej Ewci i jej ślicznej Tysi:



GSO - thank you so much Masha (SMI) :*

drugi to "Dreams of smitten" i moje prace:

GSO - thank you so much my sweet Natalka L :*

Jestem zaszczycona, że ta praca znalazła się
Thank you so much Hollie for your choise :* ;)


GSO - thank you so much my sweet Natalka L :*

ostatni, który chciałam pokazać to "Garden of whimsy doodles":

2 komentarze:

Abeille pisze...

Wooow stunning layouts!! Love it!

etrala pisze...

no popatrz, nie widziałam tej pracy :D
a cudna jak zawsze, dziękuję :*