wtorek, 11 maja 2010

Scrapper's Choice Awards 2010

Scrapper's Choice Awards 2010
If you just a little like my pages,
I'll be grateful and thank you for every vote  :*

Ewcia (Etrala), dziękuję pięknie kochana za nominowanie moich prac :*


Nunik (kinun), thank you so much for nominated my page :*

>>> Vote <<<

PS. Zostałam typowana w kategoriach, w których najmniej bym się spodziewała ;) 
Template - używam sporadycznie ;)
Zdjęcia - robię średnie ;)
A moje fantasy prace - robię tylko wtedy gdy na ramkową nie mam moim zdaniem fajnego pomysłu ;)
hihihi

2 komentarze:

etrala pisze...

Moje głosy masz pewne :D

a wiesz z ta nominacja to patrz przymrużonym okiem
bo gdybym wiedziała, ze można jedna pracę do jednej kategorii przypisac, to bym siadła i rozpiskę zrobiła, a tak...połowa wylądowała w innych kategoriach :D

a kopa to raczej nie potrzebujesz ;)
jak będzie potrzebny to dam ci w sierpniu...mam nadzieję ;)

Unknown pisze...

Kochana jak najbardziej zasłużone nominacje. Jestem Twoją wielką fanką ;*