poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Collab A5D "Little garden" and April Shots by Kimla and Lily Designs

Mam nadzieję, że Święta były udane :D
W ten "Mooooookry Poniedziałek"
chciałam przedstawić jak zawsze totalnie genialny collab "Little garden",
który został stworzony przez wspaniałe projektantki z A5D!
To cudo już dziś do nabycia oczywiście na A5D!



Moja praca:
 GSO - thank you so much Fitria (irmabuana) and Moni Singer :*


Na dzisiaj również Kasia vel Kimla Designs oraz Justynka vel Lily Designs
przygotowały fantastyczne mini zestawy:
  • "April showers" by Kimla

Moja praca to RAK dla Pati i jej ślicznej Gabi:
GSO - thank you so much Vesi :*

  • "Little Garden add on" by Lily

Moja praca:
GSO - thank you my sweet Nunik (kinun) :*

4 komentarze:

domad pisze...

what can i say? wooow? stunning? fantastic? i really don´t know ... all pages are fantastic and sooo lovely ... there is somewhere the new photos of your son or you are updating picasa?

wendy pisze...

incredible pages sweetie!!
as always!!

Hehe thank you!!
He is always looking that serieus,
espacially when i'm making a photo hehe. It's really hard to get him laughing on it!!

hugs,,

tanacross pisze...

Madziu jak oglądam Twoje prace zawsze wzdycham. Są nieziemsko piękne.
Ps. Fajnie, że mnie odnalazłaś..hi hi hi

Betty pisze...

Fantastic design, amazing pages !!!
Beautiful blog :)