piątek, 13 lutego 2009

Blogowa zabawa

Zostałam wytypowana przez MaryPop do napisania o sobie 6 interesujących rzeczy ;)
Jak dla mnie to nie bedzie wcale łatwe...
Ale jak trzeba to trzeba :D

  1. Kocham morze - moim marzeniem jest zamieszkać w domku z widokiem na nie...
  2. Uwielbiam czytać nocą, a szczególnie thillery medyczne napisane przez Robina Cook'a :D Właśnie sobie uświadomiłam jak mi tego baardzo brakuje...
  3. Jestem pedantką, co w chwili obecnej jest moja zmorą - moje chłopaki nie podzielają mojego upodobania do równego i uporządkowanego układania rzeczy ;)
  4. Nie potrafię pływać - nie to zebym się bała wody, ale jakoś nigdy nie trafiłam na dobrego nauczyciela ;p
  5. Przepadam za kawą i lodami, a na deser... ;)
  6. Myślę, ze moge uzyć az takiego określenia - nienawidzę gotować, grrrr...

Okropnie się namęczyłam, ale mam nadzieję, ze wytypowanym przeze mnie dziewczynom pójdzie o wiele łatwiej ;)

Zapraszam:

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

no no no papieroska :o !!! co ja się tutaj dowiaduję ;) Strasznie mi się spodobały Twoje scrapki z poprzedniego wpisu!!! Naprawdę są śliczne. A co do pływanie to i ja nie umiem ;)

Buziaki
M

Unknown pisze...

punkt 6 moglabym miec taki sam! a papieroska trzeba porzucic w cholere:D

hihih
buziaki Madziu

etrala pisze...

Madzia...ja tez kocham morze, o każdej porze dnia i nocy :) i zapach jego szczególnie ten ostry zapach jodu po burzy wiosennej...i kolor taki ciemny z białymi bałwanami...tez bym chciała tam mieszkać :D papierochy rzucaj - nie będziesz żałowac :) a poza tym to wiesz...nic wspólnego nie mamy, bo ja kocham gotowac i jestem straszną bałaganiarą :D buziak kochana :*